top of page
  • yuval ICD

בעודנו נפרדים משנת 2023 מלאת אירועים, אנו נרגשים לחלוק את המסע המדהים של ארגון הישראלי לרב להב!



מטיסי העתיד:

בתחילת השנה יצאנו למשימה שאפתנית - הכשרת הדור הבא של מטיסי פנים מעבר לקשר עין Visual Line of Sight (BVLOS). כעת אנו שמחים לבשר שהמחזור הראשון כבר בשיאו. התלמידים לומדים ונהנים מהכשרות מקיפות ומתקדמות ביותר בארץ. השמיים הם כבר לא הגבול למטיסים אלה! 🚁

 

שיתופי פעולה בתהליך: 

השנה יצרנו שותפויות משמעותיות עם חברות שונות, והנחו את הבסיס לפרויקטים שונים. אנו צופים שפירות שיתופי הפעולה הללו יניבו כבר בחודשים הקרובים. עקבו אחרינו במדיה והישארו מעודכנים על כל פרויקט חדש.



לוחמים בשמיים:

האתגרים שהציגה מלחמת חרבות הברזל ניסו את כוחנו בדרכים חסרות תקדים. אנו שמחים על היכולת לתרום למאמץ המדיני. מתחילת המלחמה, הצוות שלנו נפרס לשטח, ותומך בכוחות הביטחון לאורך כל הגבולות. תוך מינוף רחפנים וטכנולוגיה חדשנית, הובלנו את הכוחות בשטח, תוך מתן תמיכה אווירית חשובה. ממבט אווירי עקבנו והזהרנו מפני איומים פוטנציאליים, והבטיחנו את שלומם של כוחותינו.

 

אימון לחוסן:

בעיצומה של המלחמה זיהינו צורך דחוף. יחידות וישובים רבים, למרות קבלת תרומות של רחפנים, התמודדו עם קשיים בתפעול, שהביאו לתאונות וריסוקים של רחפנים. בתגובה לכך, הצוות שלנו התמודד עם האתגר, והציע הדרכות מקיפות בתרומה מלאה. הכשרנו את האנשים האמיצים האלה על שימוש יעיל, בטוח ונכון ברחפנים, והבטחנו שהם יהפכו לכלים רבי עוצמה לשירותם.

 

בעודנו חושבים על השנה החולפת, אנו מביעים את תודתנו על תמיכתכם של הקהילה הייחודית שלנו. יחד, נסקנו לגבהים חדשים והתגברנו על אתגרים רבים. 🇮🇱✨ 

 

הישארו מחוברים ומעודכנים והצטרפו אלינו בעיצוב העתיד של טכנולוגיית הרחפנים!



222 צפיות
WhatsApp logo
bottom of page